Sunday, August 24, 2008

IS RIHANNA BLEACHING HER SKIN???



I WAS TOLD IT'S NOT SOMETHING THAT OCCURS IN THE CARIBBEAN. WELL.. THE BELOW VIDEO BEGS TO DIFFER.


52 comments:

  1. you never know, there are in fact people out there that go dark in summer and then lighter in other seasons without doing anything. I'm like that.

    ReplyDelete
  2. post the pics then cuz that girl is bleaching her skin to the fullest! do you realize if ur that pale, theres no way you could get that dark no matter how much sun ur getting? its scientifically impossible.

    ReplyDelete
  3. hey let me help with the site! i got a ton of pics!

    ReplyDelete
  4. I am begging you to do something about this light skinned thing she keeps telling EVERY magazine that she was picked on in the CARIBBEAN growing up. Show stars like RED RAT(JAMAICAN), GENERAL DEGREE (JAMAICAN) RUPEE (Bajan)& SEAN PAUL (JAMAICAN)and people will CLEARLY see she is no way near white-looking. Go to Caribbean websites like triniscene.com and show that elite West Indians are pale like Alicia Keys and VERY much mixed, Asian/Chinese, Syrian and WHITE. Rihanna is considered BLACK and not mixed at all.

    ReplyDelete
  5. yes she is look at her she lives in LA its still hot there so, there is no way she could have got this light maybe a little but not this nuch. she is not even a reg light she looks like she has white powder on

    ReplyDelete
  6. I'm not going to hate on rihanna but yes she does bleaches her skin...her complexion is wayyyyyyyy lighter than when she first came out...ppl are now even saying she resembles prince lol.. but seriously i was lighter than she is and now she is pale its not like she is even light brown, she is extremely pale!..now enuff of all that bullshit with skin color changing with the wheather (10 shades lighter...please) I'M from the caribbean (bahamas) and i can tell u that in the caribbean (jamaica, barbadous, trinidad where ever) its a huge thing for ppl to bleach their skin. it is very frowned upon but lots do it especially ppl from jamaica and trinidad...she is bleaching and thats the bottom line. and please i dont want a debate over my comment cuz its the truth. How can u go from basically a shade darker than robin givens to prince. and lastly u gatta admit even tho she has bleached out all of her pigment that lighter color *with make up and bronzer* is absolutely stunning (i mean the shut up and drive medium brown not the rehab and live ya life pale gone to far color lol.) btw i feel her skin looked perfect in the SOS video where she wore the green shirt etc. thats when her complexion first started to lighten up but she still looked natural and brown/ tanned.
    n e way peace!!!

    ReplyDelete
  7. Oh and sum one needs to fix the date on this thing its off by 6 months! its March 24th 2009!

    ReplyDelete
  8. are u kidding me ? rihanna use to be darker than chris brown now she is like 3 or 4 shades lighter than him.

    ReplyDelete
  9. Is it just me or is Rihanna starting to look more and more like Michael Jackson?

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are right. When she was in Barbados before she got famous she was just a dark skin kid. Now she is almost white in colour

      Delete
  10. They need to have Fefe Dobson on the slideshow of artists Rihanna has identity-thefted. She was her main teacher for the look that got her mainstream.

    ReplyDelete
  11. photoshop, make-up, lighting, but i refuse to believe skin bleaching! lol... if so, so what?! rihanna is a hawt fashionista and beyonce is an incredible entertainer... they should not be compared in the first place. they are on two different playing fields.

    ReplyDelete
  12. of course rihanna bleached her skin.... whatta biotch..... and I agree fefe dobson did inspire her.... rihanna just stole... and don't say she didn't because rihanna knows about fefe dobson... rihanna is a biotch... hate her... I mean why bleach?

    ReplyDelete
  13. So what, she looks good with it. Alot of women are doing stuff to alter their appearance. Hey whatever makes her feel better or sells more albums. By the way, I really dont think she can sang that well.

    ReplyDelete
  14. UR A SICK INDIVIDUAL!!!
    DIS IS THE SHIT DAT U CREATE IN UR SPARE TYM!!!
    BITCH, U NEED 2 GROW UP, GET JOB ND A FRINKIN LIFE!!

    ReplyDelete
  15. While there are a lot of things to make fun of rihanna about. i seriously doubt that she bleaches her skin. While she is lighter, its not that extremely drastic to where the only explainable option is skin bleaching. I, as well as many people I know are at times lighter than she is now and darker than what she has been. shes probably dodging the sun to get and stay light. Whoever came up with this foolishness was obviously a white person that doesn't know anything about black people's skin or a really dark black person who stays dark year round and is hating.

    ReplyDelete
  16. Ummm.. This site is lame as hell.. Rihanna does not bleach.. Bitches do get dark in the summer and lighter in the winter.. I am one of them.. Also.. Your comparing glammed up rihanna vs rihanna when she first came out.. Kill yoself pls.. Of course shes gonna look hella different.. One her ass was 16.. I see you a beyonce a stan.. Put up some pics when beyonce was just starting out.. And I dare you to tell me when beyonce was just starting out she didnt appear to loook lighter and avg then she does now with money and glammed the fuck up.. Get a life bitch..

    ReplyDelete
  17. rhianna bleach of course bcuz me a bleacha altho im waaay browna than her but love the pale look

    ReplyDelete
  18. im jamaican an right about now mi rate yuh blog dem eediat deh a say rihanna dont bleach blind rihanna is 100% bleachaz im a professional bleacher ad i kno bleacher wen i c one i noticed in take a bow video an tell every gyal weh a pick up fi rihanna an a say shi naaa bleach guh suk unu madda

    ReplyDelete
  19. IM THE JAMAICAN WEN MI A BLEACH MI USE FAIR AND WHITE, BIO CLAIRE AND IMMEDIAT CLAIRE AND IM WAAAY PRETTIER THAN RIRI ITS JUS HER EYES CUZ HER NOSE IS WAAAAAAAAY BIG PLUS BUT DONT BASH HER CUZ HER BLEACHED SKIN FITS HER BUT I DONT UNDERSTAN Y EVERY1 ACCEPT MJS BLEACHING AND NOT RIRI'S? SHE AND MJ HAD SAME SKIN AND NOSE NOW SHE TOOK THE SAME TRANSFORMATION ROUTE AZ HE WHO IS NAIVE PLEASE RESEARCH CUZ THIS GIRLS MADA IS A STRAIGHT UP BLAK BIG NOSE NIGGA HOW SHI FI BI A WHITE GIRL NOW? HER MADA NOT EVEN LIGHT LIKE BEYONCE MOM AND RIRI IS WHITER THAN BEYONCE AND BEYONCE LIVES IN USA ALL HER LIFE? YOU ARE STUPID BLIND DUPPY BATS BUT BLEACHING IS GOOD I LOVE IT!

    ReplyDelete
  20. I NEED TO IMFORM JAMAICANS HEY LET US DODGE THE SUN LIKE RIHANNA SO WE CAN GET WHITE LIKE HER INSTEAD OF SPENDING $1500 TO BUY BLEACHING CREAMS STUPID PEOPLE HOW MUST YOU DODGE THE SUN? SHE BLEACHES SHE HAS SOOOO MANY SHADES BLEACHING PROCESS GIVES A TAN COLOUR CUZ THE CELLS ARE ALL DEAD SO WEN YOU BADE IN WARM WATER THEY FALL OR STRIP FOR YOU TO LOOK WHITE SO FROM TAN OR LIGHT BROWN TO WHTE EXTREME WHITE TILL UR VEINS BECOMES VISIBLE BLEACHING IS NOT A CRIME IF YOU LOOK GOOD WITH IT AND I DO AND SHE DOES BUT SHE NOT TO DENY IT IF SHES ASHAME SHE NEED TO STOP! IM PROUD IT MAKES MY SKIN LOOKS CLEAN AND HHEALTHY

    ReplyDelete
  21. I DONT KNO IF YALL NOTICE BUT FROM SHE START BLEACHING SHE SEEM CONFIDENT THATS WEN SHE CAME OUT WITH GOOD GIRL GONE BAD BCUZ OF THE BLACHING MAKING HER FEEL WHITE EMERGE A CONFIDENT RIRI COMPARE HER THEN AND NOW SHES DIF

    ReplyDelete
  22. i am 100% sure beyonce bleached averagely and rhianna way too much.i think she should b proud blk

    ReplyDelete
  23. it is surprising that so many of yall in the carribean want fi bleach out your skin. here in the u.s we are proud to be decendents of a beautiful chocolate rainbow. futhermore nothing is wrong with darker skin. just need to take care of it. you see how they run to the beach and tanning salons to get darker. they even want black babies. so nothings wrong with black skin.

    ReplyDelete
  24. lol hi hater, Beyonce bleaches too : )
    i smell a double standard !

    ReplyDelete
  25. All yall are jealous of Rihanna because she is BEATIFUL as HELL, her features are EXOTIC, and she can BUY your WHOLE FAMILY, and she can SING!!! I CANT STAND THESE HATERS( IN LYFE JENNINGS VOICE) LMAO... P.H.D Niggas PLAYER HATING DICKHEADS...

    ReplyDelete
    Replies
    1. You must be blind she is ugly as shite

      Delete
  26. HATING ASS BITCHES RIHANNA GOT LONG MONEY &&nd YU JEALOUS... IF YU HATE HER SO MUCH TELL HER 2 HER FACE &&nd STOP BEING A SCARY BITCH LMAO!!!

    ReplyDelete
  27. ya'll jealous bitchezzzz rihanna is hot .she aint the only one who add some track in her hair.big nose or not the is Beautifull u can waste ur time talkin to her but she is gettin her money and talkin about her style beyonce open her leggs and show her pussy to everybody. ya'll jus hatin on her cuz u aint got what she has so ya'll rihanna 's haterz need to get a like cuz obviously ya'll aint got one LMAO

    ReplyDelete
  28. To the idiot that created this piss off shit cite....

    Whats your fucking problem? Rihanna's career is in the media hence she has to set standard and meet the criteria of all her fans etc...If bleaching is part of this then so fucking what?
    Secondly, what made u include a silly cheap video of Chris hitting her..including domestic abuse to make ur point. do u have any idea of how many women were empowered by her move?
    I cant help but wonder If ur are some fat hamaphrodite with some serious esteem issues...i think u need to chek urself before u get SLAPPED!!!

    ReplyDelete
  29. So um. Just the fact that you took the time to even create this site shows that she is important. Love her or hate her she'll stil on your mind. It's sad that you have to point out someone's flaws to make yourself feel better. Everyone is flawed including rihanna but she is still intelligent strong and beautiful.

    ReplyDelete
  30. rihanna doesnt suck in fact byonce sucks

    ReplyDelete
  31. c'me ova here n barbados n i'll give u a beat down u fuckin bitch

    ReplyDelete
  32. try on bring it on shake it dnt break it bitch blogger u muda fucker!

    ReplyDelete
  33. i bet u look like shrek dnt cha

    ReplyDelete
  34. beyonce is my star but rihanna as earn her spot also , this girl full of hits and style . its her skin and her money . get a life and let people be what they want

    ReplyDelete
  35. Wow nice improve using skin bleaching!I wish I could wake up in the morning and look like I did before?
    Skin Bleaching

    ReplyDelete
  36. Has anyone ever heard of being tanned in the summer? Rihanna is 1/4 Irish and Afro Guyanese on her mother's side. Even if she has bleached, who cares? It's hr life and the haters that are here hating are just making themselves look like fucking ignorant idiots. The person who created this site must be white and a Beyonce stan. Why even compare both of them? They are both talented in their own way and loved by a lot of people. God! She stills looks great. She gets tan in the summer because of the sun and light in the winter because most poeple are normally inside during the cold season. Aren't you? Smh get a life people and stop worrying about hers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. She is 1/4 irish and afro bajan on her dad's side and afro guyanese by her mom, that makes her 75%black. Rhianna looks lighter than Mariah Carey and no one is hating, she is a public figue and if ppl never speak about her, she would cease to exsist. I am Trini and am proud of her as a west indian although she doesn't really represent island music. For all those defending her with their lives and calling other's "haters", everyone is entitled to their opinion, no one is out for Rhianna's head! Calm down.

      Delete
  37. what's with everyone wanting to be light skin.
    I think people find it to hard to just love themselves the way they are.

    Skin Bleaching = Bad.

    It causes health problems.
    if Rihanna bleached herself then whatever.
    she's in the media world which means she's fake...

    ...sorry all you Rhianna fans :(

    ReplyDelete
  38. This website is for haters! Rihanna was beautiful then and she's beautiful now. She may just be more accepting of herself now. And that's alright.<3

    ReplyDelete
  39. If yall cant look at tha before and after pics and tell shes 4 shaded lighter yall a fool rihanna bleaches..pay attention all tha celebrities r doing it..btw notta hater jus having an opinion

    ReplyDelete
  40. If yall cant look at tha before and after pics and tell shes 4 shaded lighter yall a fool rihanna bleaches..pay attention all tha celebrities r doing it..btw notta hater jus having an opinion

    ReplyDelete
  41. Hello would you mind letting me know which hosting company you're working with? I've loaded your
    blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads a lot quicker
    then most. Can you suggest a good web hosting provider at
    a honest price? Kudos, I appreciate it!

    Take a look at my webpage - Bankruptcy Florida

    ReplyDelete
  42. Just what regarding the colour printing. You ask which is more affordable in B&W however what regarding general
    usage. My inkjet smears every color I try to print. Is laser better
    for all around top quality at an acceptable price.

    Feel free to surf to my weblog xerox Phaser 8560 ink

    ReplyDelete
  43. There are numerous factual errors in this post and consequently
    it is misinforming.

    my web blog; xerox phaser 8560 ink

    ReplyDelete
  44. good day,
    we are attempting to print some buisiness cards with thermosensitive ink that would certainly respond with the heat.


    Look at my blog - xerox phaser 8560 ink

    ReplyDelete
  45. I love what you guys are usually up too. This sort of
    clever work and coverage! Keep up the fantastic works
    guys I've included you guys to my personal blogroll.

    My webpage - LG 42LS5600 LED TV

    ReplyDelete
  46. Thanks operated first time!

    My site ... xerox phaser 8560 ld - www.mgprosvet.org -

    ReplyDelete
  47. Your post, Teknogeekz; High Modern technology Solutions,
    Puerto Vallarta and the globe & raquo; Blog Store & raquo; Xerox Phaser 6125N Cross Platform
    Shade Laser Printer, is actually well composed and informative.

    Glad I found your site, cozy regards!

    my webpage: xerox phaser 8560 printer :: ::

    ReplyDelete

As is implied and emphatically stated, this blog is in regards to the lack of talent and all that is the boring cloned puppet rihanna. If it upsets you...... TOUGH...... jaw juggle some ballz bitchez. :-) feel free to comment