Saturday, February 2, 2008

RIHANNA & HER ORIGINAL HAIRSTYLES

Zimbio Cover


Zimbio Cover


Zimbio Cover

25 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ur trully a lame-o.if u have nothing better to do with your life than to talk and HATE on Rihanna.u def. need a new hobby. dont hate cause she's got millions && can def. afford the shit that you cant && can basically have any man that she wants. who gives a fuck who she copies. isnt that how fashion goes. get a damn life && fyi Rihanna had that haircut before keyshia cole even dreamt of it.

    ReplyDelete
  3. This is fucking scary. Are you a killer? Are you gonna kill Rhianna?

    ReplyDelete
  4. Wow as much as i hate rihanna who would think of spendin that much time hatin and dissin her u must def. have no life real talk.. Dayuummm

    ReplyDelete
  5. you are such a fuccin lame 4 this..who the fuck has time for bullshit like this..what a fuccin low life lmao

    ReplyDelete
  6. Um...Rhianna is broke for all u that think she has millions not really..she idk if she got taken advantage of because she's from barbados but def jam basically raped her..they got her to sign a deal called the 360 deal and they take money from her album sales endorsments concerts anything thats sold with her name on it basically goes to the label so she's hurting right now..and now all this drama with Chris Brown beating her for givin him an STD idk if the STD part is true but y wud he put his hands on her like that? had to b sumthin serious...not to b racist or anything but islanders arent always the best people to hook up with because lots of em do carry STD's...shit is real...lol

    ReplyDelete
  7. RIHANNA IS A SLUT SHE GAVE CHRIS BROWN HERPES!

    ReplyDelete
  8. I can't believe how jealous some of you ho's are of rhianna. I bet if i seen some of ya'll bitches pictures id throw da fuck up. That's sad how u really take the time to make shit like this. I was looking for pictures of her hairstyles and i ran into this bullshit. Pathetic.

    ReplyDelete
  9. Pleaaaaaaze post a picture of yourself on here. If you was a real bitch you would show your face and not give a fuck. But apparently your either A. young B. ugly as hell or C. both. Have a good day :-)

    ReplyDelete
  10. Omfg Ur soooo Damn Ignorant.. Lmfao at u.. y dont u take ur own advice and go "Jaw Juggle Some Balls" because obviously u have way too much time on ur hands... hey u never know u might even get paid for it because obviously u have no other talent except to hate on the SUCCESS of Others.. dont be upset because she became famous from her talents which believe it or not is SINGING!! While u on the other hand is a PEREZ HILTON wannabe and ur NOT EVEN as good as him u wannabe Critic... DONT QUIT UR DAY JOB because ur site sucks just like u.. I came on this site by mistake so dont be flattered bitch. I only left u a comment because I had a question for u.. R U A PUBESCENT ASS TEENY BOPPER WHO IS MAD BECAUSE "RIHANNA" WAS DATING CHRIS BROWN AND NOW HE MOST LIKELY WILL GET JAIL TIME FOR ABUSING HER AND UR IN LOVE WITH HIM OR R U JUST PSYCHO??

    ReplyDelete
  11. I love this site. rihanna can't sing and it's not fair that talented singers out there are being overlooked for somewhat pretty untalented singers. So not right.

    ReplyDelete
  12. Who ever wrote this should have been partially birth aborted

    ReplyDelete
  13. I was web surfin trying to find a nice hair cut, and i happened to come across this page. I am shock to see such bytchassness goin on with this website, this person who did this have to be some immature brat that obviously doesnt have a life or maybe their life just revolve around tearin people down to make their sorry selves feel more good Which is so sad!! You my dear iz what they call a
    TOP NOTCH HATER = A person that simply cannot be happy for another person's success. So rather than being happy they make a point of exposing a flaw in that person. A person who feels anger and/or jealousy for someone who has succeeded in something they have worked hard for. Oh n thanks I found the hairstyle i was looking for, i'm gonna go with the Rihanna & Kelis look! Just Fabulous!!

    ReplyDelete
  14. Yea u are definitely racist! N ya fucKin ma have STD bitch! u dont kno a fuck bout islanders, u really shouldnt be making comment about things u dont kno about!! and if this upsets you ....TOUGH....stop tuggin on Rihanna's cunny!

    ReplyDelete
  15. WOW. I dont like Rihanna. but this...

    ReplyDelete
  16. OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL LOL i'm actually rolling around on the floor! UR ACTALLY EVILLL!! Alright fair enuff i'm not really a Rihanna fan, but RARRRRRRR!! U are COLD. Further more i hear what your saying about how Rihanna can't sing coz you can blatantly tell, FUCK, MY VOCAL RANGE IS BETTER THAN HERS AND MY VOICE AINT EVEN TRAINED YET! I'M ITCHIN TO GET OUT THERE GIVE THEM FAKE SINGERS SOME REAL COMPETITION! TO TRY AND COMPARE RIHANNA TO BEYONCE IS NOT EVEN SERIOUS, i don't even like Beyonce that much IT'S ALL ABOUT AALIYAH!!!!!!!!!!!!RIP BABY, but on a level man Rihanna is pretty and what Chris Brown did was wrong to hit a woman is a TOTAL VIOLATION!!!!

    ReplyDelete
  17. uhm you guys are lames and are wilding
    rhianna style is hot and beyoncew is the diva and the grammar mistakes in these comments are terrible you guys need to focus
    on your grammar before you comment on anything

    ReplyDelete
  18. ONE WORD CHILDISH

    ReplyDelete
  19. Who ever made this site has my girl fucked all the way up......Rihanna has her own look and style....dont compare her to mrs all ways wanna be seen beyonce......they are not even in the same league......both of them are beautiful talented women.....you just need to grow up.....who are you......are you five...who wastes time making hate sites.....that is so 90's......Rihanna is a bad bitch .....thats why yall hoes hating...obviously she must be stepping on beyonces toes and yall mad.....get over it she hot and is here to stay! Good keep watching her and hating because im flattered and so is she.....DEUCES!

    ReplyDelete
  20. Obviously you been jaw juggling too many balls......that must be ur only talent ....u hating because rihanna uses her mouth to sing and u too busy "jaw juggling" as u say....GROW UP AND ERASE THIS BULLSHIT! Oh...and make sure you get ur money back from the college who gave u a degree in web design because this website is TERRIBLE!

    ReplyDelete
  21. uhm wtf?? seriosuly. this is really fucking scary.
    you fail. badly. :[

    ReplyDelete
  22. what u fail to realize is that beyonce along with rihanna, janaet jackson, alicia keys & EVERYONE ELSE in show business copies EVERYONE. (From current artists copying those from way back to the 60's)

    TONS of ideas Beyonce has are borrowed from the 60's (prime example - the entire single ladies dance routine, which was originally performed & tweaked by an old 60's 3 girl group)

    I like them both. Its not that deep for all this hate on here, even though some of its pretty funny, but if you broke it all the way down then you could call everyone a copy cat... which is pretty much what they all do. Copy it & "make it their own"

    ReplyDelete
  23. Ri Ri is awesome.. female empowering and raw. Whoever put this site together needs to get a life and stop hating on beautiful people far far more successful and desired than themselves.

    ReplyDelete

As is implied and emphatically stated, this blog is in regards to the lack of talent and all that is the boring cloned puppet rihanna. If it upsets you...... TOUGH...... jaw juggle some ballz bitchez. :-) feel free to comment